Cvičení na boky a stehna

15. dubna 2011

Dnešním cvikem se zaměříme na nohy, konkrétně na posílení boků a stehen.

Pošli to dál

Pošli to mailem


Při tvarování postavy je ideální spojit nějakou aerobní aktivitu – běhání, brusle, kolo, aerobic a pod – prostě pohyb, u kterého se zadýcháš, a právě s posilováním, které zaměříš přesně na partie, které chceš zpevnit. Nezapomeň, že důležité je dělat aerobní aktivity min. 20 minut, až pak se totiž začínají pálit tuky, do té doby se s nimi nic nestane, a při posilování cvičit dostatečné množství opakování. My ho u všech cviků uvádíme, jinak to poznáš tak, že jakmile sval začne pálit, začíná se posilovat, takže v tenhle moment nepřestávej, ale zkus přidat ještě alespoň jedno opakování. Cvičení, které prokrvuje a posiluje zadeček, boky a stehna je ideální jako prevence celulitidy, nebo když se chceš otravných ďolíčků zbavit.

Jdeme cvičit

K tomuhle cvičení potřebuješ gumu na cvičení. Tu koupíš v každém sportu za pár desetikorun. Uvaž ji tak, aby ses mohla rozkročit na šířku boků a guma byla kolem kotníků lehce napjatá. 1. Postav se, rozkroč na šířku boků a cvičební gumu navlékni kolem kotníků. 2. Podsaď mírně pánev, ať se neprohýbáš v bederech, a lehce pokrč kolena. 3. Cvič úkroky stranou, můžeš na střídačku doleva a doprava. Guma musí být natažená tak, abys cítila její odpor, tím se víc posilují svalíky na bocích a stehnech. 4. Další varianta cviku je unožování. K tomu se postav bokem ke zdi nebo k skříni a jednou rukou se lehce opři, aby ses neukláněla. 5. Levou/ pravou nohou unožuj do strany, guma opět pohyb zěžuje a dělá odpor. Cvič na levou a pravou nohu zvlášť. Opakuj 3x30 cviků na každou stranu.

Podívej se na cvik na video:

CVIČ DÁL a vyzkoušej cvik na štíhlý pas!

« Předchozí článek Další článek »

Reklama



Newsletter na tvůj e-mail

Chceš dostávat na svůj e-mail pravidelné informace o novinkách v časopise a na webu?

Bravo číslo 18

Číslo 18 vyšlo 28. 8. 2014
Zaplatíš jen 34 Kč

Bravo číslo 17

Číslo 17 vyšlo 14. 8. 2014
Zaplatíš jen 34 Kč